2013. május 11., szombat

1.fejezet;


Florian szemszöge.#
Másnap reggel, mint minden hétfő reggel úgy ébredtem ahogy szoktam. Egyik lábam majdnem a nyakamba, a másik az ágy végében én pedig, mint egy origamihajó kicsavarodva fekszem az ágyba. Valami régi jógaprogramon tanultam az egészet, azóta mindig így kicsavarodik, mint a tészta. Minden úgy indult egy aprócska dolgot kívéve; az ébresztőt. Amikor meghallottam Taylor Swiftet kecske verzióban vele együtt sikítottam és szinte rémülten keltem fel aminek az lett az eredménye, hogy az ágy mellett landoltam. Ez az ébresztő a félcsajom ötlete volt. Azt mondta jó móka lesz, élvezni is fogom és este két üveg bor után már arra is igent mondtam volna, hogyha visznek rúdtáncolni, de ez most megrázó élmény volt. Lena nem hinném, hogy erre a mutatványra felébredt, de azért kígyómozgásban kúsztam fel az ágy felszínére, hogy megnézzem magamnak. Még mindig olyan békésen aludt, mint egy angyal. Ezen bájosan elmosolyodtam, felsettenkedtem az ágyra, majd föléhajoltam. Közelebb hajoltam az arcához, kezemet óvatosan a vállára simítottam, majd gonoszul elvigyorodva elkezdtem őt rázni.
- ÉBREDJ LENAA. Megyünk dolgozni.

Lena szemszöge.#
Valamiért azt éreztem, hogy nem vagyok magamnál. De lehet nem is vagy? Nem látok semmit és a szememet sem bírom kinyitni,csak a sötétség hiába küzdök a szemhéjam ellen semmi hatása,újra az a bizonyos fáradtság győz. Bár fél füllel ébren voltam ,de ez még nem azt jelenti persze hogy fel is fogok kelni,úgy érzem magam mint akin most ment át egy autó. De még mindig bele áll egy rugó a gerincembe. Szóval az ágyamba vagyok.-állapítottam meg .-Majd Florcsú sikítása még jobban a földiek és az élők sorába rángatott . Azt hiszem ezt a vékony hangot és magas hangszínt ,még egy opera énekes is megirigyelte volna. Hiába minden ,egy kecske még mindig a fülembe ki volt az a hülye aki kitalálta hogy ez legyen az ébresztő.
Fél álmomból és annak gondolat menetéből ,Florcsú rángatása és kiabálás zökkentett ki.
-Dol...dolgozni ?-pattantak ki hirtelen a szemeim,és meglepődve meredtem egy ideig a kis meleg barátomra.
-Mennyi az idő?-kérdeztem az óránkra nézve ,aztán amikor megláttam az időt lelökve magamról Floriant aki a földön landolt ,megcéloztam a fürdőszobát . Mielőtt még betámadhatta volna ő,mert mint tudjuk hosszadalmas idő az mire ő elkészül. Miután lezuhanyoztam ,fogat mostam ,megfésültem hosszú göndör hajamat ami nem akart úgy állni ahogy én akartam kimentem egy szál bugyiba és melltartóba.
Csípőre tett kézzel néztem körbe a szobába ,majd rájöttem hogy fel kéne öltözni.
-Ja igen.-mentem be a gardróbunkba.-Florian hol a szoknyám .-fordultam felé ,és egy meglepő kép fogadott amikor ránéztem .

Florian szemszöge.#
Most másztam vissza az ágyra, de már ismét a földön voltam. Úgy éreztem legszívesebben itt maradnék ezen a kemény valamin, ami a földet jelképezi. Becsukva a szemeimet angyalkát kezdtem el csinálni, majd sóhajtva egyet felkeltem a földről és az ágyba kapaszkodva vágódott minden ismét teljesen egyenesbe. Már éppen filmes lassúsággal siettem volna a fürdő felé, amikor becsapódott előttem az ajtó és beletörődve az egészbe álltam meg előtte. Beletúrtam a hajamba, majd valami ruhát kerestem és végül egy összehajtott fehér és fekete valamit vettem el a székről. Biztos az este rakhattam ki, hiszen én ilyen jól nevelt gyerek vagyok. Lena kiért a fürdőből, én pedig elszaladtam mellette és egyből birtokba vettem. Elkészülve a reggeli teendőimmel másztam vissza a szobámba, majd elkezdtem felvenni a fekete nadrágot, de valami nagyon nem stimmelt. Akárhogy forgattam ennek csak egy lába volt és semmi más. Mégis hova tűnt a másik? A fejemet fogva bújtam vissza bele ismét, aztán megvilágosodtam.
- Ja, hogy ez a felső. - vigyorogtam, mint valami hülye, de nem igazán akart lejönni rólam. Ekkor Lena kérdése meglepetést okozott. Hol a szoknyája? Hát biztos nem rajtam. - morogtam magamban, de amikor végignéztem magamon, azt hiszem rájöttem Lena mit keres és már ő is észrevette. Nagy nehezen ügyeskedtem le magamról Lena szoknyáját, majd odavittem hozzá és átnyújtottam neki.
- Ne nézz így rám. Megtámadott. Azt mondta akkor is rám mászik és már kezdett magáévá tenni. A te nézésed csábította le rólam. - magyarázkodtam hitetlenkedve, majd elsétáltem mellette és egy fekete inget kerestem magamnak, hozzá pedig egy fekete felsőt. Dolgozni megyek. Te jó ég. Anyám mindig azt mondta, hogy belőlem csak kutya lesz. Ezt akkoriban nem értettem és ha belegondolok most sem igazán értem, hiszen nekem két lábam van és nem négy. Meg csendes is vagyok ezért ugatni sem fogok könnyen, akkor miért hiszi azt, hogy kutya vagyok? Miután felöltöztem, magamra fújtam egy kis szívrabló kölnit és a tükörbe nézegetve magamat állítottam be a hajamat. Az ingemet nem végig gomboltam be, hogy csábíthassak tökéletes felsőtestemmel és mindenki tudja milyen az, amikor egy jóképű úriember vágódik be a szakmába. Amikor készen lettem kimentem Lenához, majd rámosolyogtam.
- Harcra készen vagyok. - büszkén vigyorogtam, miközben a telefonomat kerestem.
- A bogarammal megyünk és nem tűrök ellenkezést. - jelentettem ki és ebben a témában tényleg nem akartam ellenkezni vele. Lena nem szereti a bogaramat, pedig szép zöld. Kicsi is, megy is és elférünk benne ketten, akkor miről beszélünk? De ő sose érzi magát biztonságban. Tudom, néha túlteng bennem az extravagancia, de olyankor visszafogom magamat és ezt a bogaram is tudja.

Lena szemszöge.#
Felvont szemöldökkel néztem rá ,de meg kellett állapítanom hogy neki jobb segge van benne. Lehet nem ezt kéne felvennem ,gondolkodtam el majd elkuncogtam a magyarázatán. Mindig jött valami alig hihető mesével.
-Rád is kacsintott,nem ?-kérdeztem piszkálódva ,majd mindketten elindultunk öltözködni . Egyikünk sincs a helyzet magaslatán úgy érzem ,főleg hogy azt sem tudom milyen nap van . Mintha még mindig aludnék ,lehet hogy csak álmodok ? Bár túl valóságos álom lenne meg kell hogy valljam. Magamra húztam a szoknyát ,majd egy ujjatlan pólót is magamra kaptam , majd a blézert is felvettem rá amibe már most melegem volt ,de nem tudtam mit tenni melleim túlságosan domborultak ki belőle ,a blúzomat meg már be tudom gombolni a mellemnél. Tükörbe vizslatva magamat ,nagyot sóhajtottam . Jobb szerettem volna ,valami olyan helyre menni ahol legalább egy embert ismerek hogy segítsen ,de így nagy szenvedésnek nézzünk elébe.
Belebújva a magassarkúmba ,elvesztettem egész lényem magabiztosságát ez a cipő volt a legnagyobb ellenségem ,nagyon nehezen tudtam benne lépni akár egy lépést is. De legalább hatásos lesz a belépőm ,próbálgattam hogy vajon mennyire is tudok benne menni . De egész jól ment így határozott léptekkel indultam Florcsu felé,majd amikor elé értem elvágódtam .
-Csak ez ne csináljam meg ott ...-morogtam az orrom alatt ,mikor felkeltem végig söpörtem kezeimmel a szoknyámon ,és megigazítva hajamat figyeltem őt.-Tudod hogy nem csípem Oscar-t miért kell nekünk azzal a közveszélyes kocsival menni?-kérdeztem ,de mire kettőt pislogtam már abba a förmedvénybe zötykölődtünk Seatle utcáin . Ami a legjobb volt ,hogy Florcsu nem az utat figyelte ,hanem az magnót próbálta beállítani ,ami úgy recsegte akár a a kocsi alkat részei.
-Remek ,mire odaérünk ,talán lesz egy fogható adás .-mondtam ,miközben néztem az utat.Végül talált egy normális adót ,ami nem recsegett . Ez nem volt más mint a Népdalok és a Mari szita rázó ,együttese.

Florian szemszöge.#
Én már teljesen beálltam itt valami felismerhetetlen modell pózba, amikor Lena felkapta a magassarkút és elég furán méregettem őt. Nagyon jól áll neki ez tény, de mindketten tudjuk, hogy ez a tehetség nem éppen hozzátartozik. Aztán elindult felém, mint amikor a kisbabák először járnak tanulni. Ő határozottnak vélte a lépéseket én totyogásnak láttam. Aztán egyszer csak elvágódott előttem.
- Hajolj meg te is királyod előtt. - próbáltam viccelődni, majd segítettem neki felkelni a földről, de úgy látszott egyedül is sikerült volna. Előkerestem a kocsikulcsokat még egy csókot küldtem a tükörnek, aztán vigyázva a félcsajomra indultunk meg kifelé a bogaramhoz. Beszálltunk, én pedig mint mindig versenyautó formába csaptam át magamat és komoly nézéssel meredtem magam elé. A kicsi kocsi motorja felbőgött én pedig elégedetten vigyorogva indultam neki az útnak. Mivel túlságosan is egyenesen voltunk ezért lenéztem a magnóra és váltogattam a csatornák között, de mindegyik olyan volt, mint a hangyák háborúja. A kis kardok összeérintése a fejemben játszódott le képként, de a magnóba ezt lehetett hallani. Aztán valamit mégis sikerült találnom. A mulatós számok sokaságán elvigyorodtam és miközben kaptunk egy pirosat ránéztem a mellettünk álló Jeep tulajdonosára aki a bogaramon kezdett el nevetni. Szinte éreztem, hogy latin testemet átjárja a harag összes elcseszett keveréke míg végül egy lassú mozdulattal egyik kezemet felemeltem a kormányról és megmutattam neki milyen hosszú is az a középső ujjam. Az az öntelt vigyor eltűnt a két méteres kigyúrt pasi arcáról és valamit morgott, hogy: Kinyírlak te homár meg stb, de mikor már az ajtót nyitotta teljesen berezeltem és a következő pillanatban a zöld lámpa megmentett.
- Szeretlek Lenaa. - kiabáltam, majd a gázra léptem és teljes sebességre kapcsolva száguldoztam a bogarammal; ha már ezt száguldozásnak lehetne nevezni. Néha belenéztem a visszapillantó tükörbe és a pasi elég vészesen közeledett. Én komoly nézéssel folytattam tovább az utat és a nyelvemet egy kicsit kinyújtottam, hogy nagyobb legyen a koncetrációs erő. Ekkor kapcsoltam, hogy nekem le kell fordulnom így tekertem-csavartam amit csak lehetett és a kis kocsi majdnem oldalra billent ahogyan bekanyarodtunk az utcába. A fejemben a legmenőbb üldözős jelenetes zene játszódott le, amit dúdolgattam magamba és úgy éreztem magamat, mint egy akció filmben. Ismét egyenesbe hoztam bogaram életét amikor megláttam az épületet és az utolsó üres helyre a legprecízebb módon parkoltam be.
- Megérkeztünk. - csaptam össze a tenyeremet, megigazítottam a galléromat majd Lenára tévedt a tekintetem, aki kicsit sokkos állapotban érezte magát.

Lena szemszöge.#
Mikor pirosat kaptunk kicsit kezdtem már parázni ,alig vártam azt a pillanatot hogy kiszálljak ebből a szörnyetegből komolyan . Aztán hirtelen mellénk állt egy ,nagymenő. Ebből tudtam hogy bajok lesznek ,főleg mikor Florianon eluralkodott a teljes mértékű,idegesség. Hirtelen mintha Hulk ült volna mellettem ,aztán amikor felemelte az ujját na ott gurult el Hulk kettőnek a gyógyszere. Olyan feszültség lepte be ezt az amúgy is kis kocsit ,aztán Florian menekülőre fogta.-Florian,ezt nem kéne . Megbeszéljük vele..-mondtam fékcsikorgások közepette aztán hirtelen kilőttük magunkat. Én szinte belepréselődtem az ülésbe ,és a kapaszkodót szorongattam. Nem mintha megvédett volna bármitől is ,hogy kirepüljek például az ablakon mert annyira üreg a kocsi hogy szerintem az anyós ülés már előre is katapultál engem. Egy hirtelen kanyar következtében ,kellemesen megfejeltem az ablakot ,de ez még nem volt elég ahogy megérkeztünk a kesztyűtartót is sikerült. Na igen ezzel a kocsival az a baj hogy ha normálisan fékezel ,már két utcával arrébb be kell húzni a féket ,de ha hirtelen húzod be nagyon is jól működik . Ebbe viszont az a vicces ,hogy amikor én ülök elől mindig jól fog . Ennek mindig a fejem látta kárát . A kesztyűtartón akár már műemlék is lehetne ,bár még annyira nem fejeltem meg hogy ott maradjon a helye ,de dolgozom az ügyön.
-Mondtam már hogy utálom ezt az autót ?-kérdeztem a homlokomat fogva ,majd kiszálltam az autóból kicsit szédelegve.-Szülinapomra egy sisakot kérek tőled isten bizony.-mondtam miközben a lábam nem akart együtt működni velem ,majd felemeltem nehézkesen a fejemet és csodálkozva néztem a hatalmas felhőkarcolóra amin ezüstös betűkkel ,a Lang felirat állt . Nagy nehezen bebotorkáltunk az ajtó,miközben egyszerre próbáltam felvenni valami emberi formát ,eközben a lábamat is emelni ez már túl sok volt nekem egyszerre.-Nem tudom te hogy vagy vele ,de nekem fura ez a hely.-mondtam kicsit idegenkedve a helytől ,az orvosi rendelő jutott róla eszembe ,olyan steril volt az egész. Mikor a pulthoz értünk ,egy vörös hajú nő fogadott minket valamit mondott ,de az ütődések miatt már a fülem se volt a régi.
-Mit mondott?-kérdeztem sutyorogva Florcsutól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése